پشتیبانی و تولید محتوا اینستاگرام

اگر شما صاحب کسب و کاری در دنیای دیجیتال هستید باید در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت کنید به همین دلیل، نیاز به پشتیبانی و تولید محتوا اینستاگرام دارید. بازاریابی در دنیای کنونی با گذشته متفاوت شده است از همین رو، اگر می خواهید در بیزینس خود به موفقیت برسید باید طبق تغییرات جهانی پیش بروید و از فرصت های به وجود آمده نهایت استفاده را ببرید.

پشتیبانی و تولید محتوا اینستاگرام
ایده های تولید محتوای اینستاگرام

اینستاگرام؛ برنامه ای با کاربران و جذابیت زیاد

همانطور که می دانید روز به روز بر تعداد کاربران شبکه های اجتماعی اضافه می شود. در میان انواع این برنامه ها، اینستاگرام دارای جذابیت و تعداد کاربران زیادی است. ما به شما کمک می کنیم از این فرصت عالی نهایت استفاده را ببرید و از آن برای توسعه و رونق کسب و کارتان استفاده کنید. ما برای کسب و کارتان، صفحه ای در این شبکه ایجاد می کنیم و با دانشی که داریم محتوایی جذاب و کاربر پسند برای صفحه شما در اینستاگرام، تولید می کنیم. بعد از آن با پشتیبانی ما از صفحه شما، سعی می کنیم تعداد فالوور های شما را بالا ببریم و در دیده شدن بیشتر کسب و کارتان، تمام تلاش خود را می کنیم.

۵ مرحله مهم تولید محتوا در اینستاگرام

ما طبق برنامه ریزی که برای شما انجام می دهیم، کار تولید محتوا در اینستاگرام را در ۵ مرحله به پیش می بریم.

ما ابتدا مخاطبان هدف شما را شناسایی می کنیم تا بدانیم این قشر از افراد، به چه نوع محتوایی علاقه دارند. دانستن این نکته، مرحله بسیار مهمی در فعالیت شما در این شبکه اجتماعی به حساب می آید. ما متناسب با صفحه ای که دارید به جمع آوری اطلاعات می پردازیم به عنوان مثال در صورتی که می خواهید در پیج تان نکات تغذیه ای را ذکر کنید، می دانیم که صحیح نیست از خودتان تصاویری در صفحه قرار دهیم. با برنامه ریزی که برای شما انجام می دهیم کارها بهتر و با سرعت بیشتری پیش می رود مثلا یک روز در هفته را به جمع آوری تصاویر مرتبط با کار شما اختصاص می دهیم، یک روز به ویرایش و تنظیم تصاویر و به همین روش، سایر برنامه ریزی ها تنظیم می کنیم.
اینستاگرام یکی از آن دست برنامه هاست که سر و کارش بیشتر با اشتراک گذاری تصاویر است. به همین دلیل ما سعی می کنیم تصاویر مناسب و جذابی که مرتبط با کسب و کار شماست را تهیه و جمع آوری کنیم. یا آن که تصاویری که وجود دارد را مطابق با رنگ سازمانی و برندتان تنظیم می کنیم و یا آن که از سوژه های مخصوص به کارتان عکس برداری می کنیم. ما با تنظیماتی که بر روی تصاویر اعمال می کنیم، سعی داریم کاربران با دیدن آن تصاویر در هر جایی، به یاد برند و کسب و کار شما بیفتند.
همانطور که می دانید پیج های موفق همیشه سعی می کنند محتوایی جذاب و ارزشمند تولید کنند. تلاش ما هم این است که در کنار تولید تصاویر با کیفیت و جذاب، محتوای متنی جذاب، مفید، کاربردی، ارزشمند و کاربر پسند برای صفحه شما تولید کنیم تا صفحه کاری شما را نیز جزء پیج های موفق قرار دهیم. به همین منظور ما توجه داریم متنی جذاب تولید کنیم تا به این وسیله با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کنیم و نیاز مخاطب را برطرف نماییم. در این مسیر همواره توجه داریم محتوای تولید شده کاملا متناسب با فضای کسب و کار و بازار هدف شما باشد. در آخر به بازخورد های مخاطبان نیز اهمیت می دهیم.
در این جا ما سعی می کنیم متناسب با استراتژی محتوایی شما و کسب و کارتان، سبک مخصوص خودتان را در اینستاگرام ایجاد کنیم تا عاملی برای متمایز شدن شما با سایر افراد باشد.
همیشه شنیده ایم که پایداری در راه هدفی که داریم، ما را به موفقیت می رساند. در زمینه بازاریابی و تولید محتوای اینستاگرامی نیز قضیه به همین صورت است. ما سعی می کنیم به صورت مرتب و کاملا پایدار برای کسب و کار شما محتوای مناسب اینستاگرام تولید کنیم تا از سردر گم شدن مخاطبان تان جلوگیری کنیم.

GROW YOUR BUSINESS

وبسایت خود را به جهان عرضه کنید!

زمان بندی در تولید محتوای اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

ممکن است فکر کنید که پست و استوری گذاشتن در اینستاگرام هیچ قانون خاصی ندارد و هر وقت که دوست داشته باشیم می توانیم اطلاعات دلخواهمان را به اشتراک بگذاریم. باید به شما بگوییم که خیر، این گونه نیست. ما می دانیم که بیشتر کاربران در چه ساعاتی از شبانه روز در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. ما روزهایی از هفته را مشخص می کنیم و در ساعات مشخصی، مطالب و محتواهای تولیدی را با دنبال کنندگان تان به اشتراک می گذاریم. اگر به صورت پشت سرهم، اطلاعات در اختیار کاربران تان قرار دهیم، خیلی زود از دنبال کردن شما خسته می شوند و خواندن مطالب شما برای آن ها جذاب نخواهد بود. به همین دلیل ما فقط در زمان های مشخص و طبق برنامه ریزی، محتوا را به اشتراک می گذاریم تا ارتباط آن ها با کسب و کارتان را محکم و قوی کنیم.

زمان بندی در تولید محتوای اینستاگرام

خدمات دیجیتال مارکتینگ رسام پلاس

طراحی سایت یا Web Design به همه فرآیند هایی از جمله طراحی صفحه، تولید محتوا، طراحی گرافیک، رعایت اصول سئو و … که برای ساخت یک وبسایت انجام می شود، می گویند. طراحی وب، انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کسب و کار، انتخاب می شود.

نکات مهمی که در تولید محتوای اینستاگرام مورد توجه قرار می دهیم.

ما تمام تلاش خود را می کنیم از تمامی امکانات و ابزار های ساده برای توسعه کسب و کارتان استفاده کنیم. فیلترها، برنامه های ویرایشگر، میکروفون و … از جمله ی این موارد است. محتوایی که برای شما تولید می کنیم، در نهایت دقت و جذابیت است در نتیجه مخاطبان را به سمت شما می کشاند.

اینستاگرام قابلیت های مختلفی از جمله لایو، استوری، ریلز و … دارد و ما سعی می کنیم از تمامی این موارد در جهت بیشتر دیده شدن کار شما استفاده کنیم.

ما سعی می کنیم زمینه فعالیت و همکاری شما با سایر رقبایتان ایجاد شود در این صورت افراد بیشتری با کسب و کارتان آشنا می شوند و توسعه شغلی شما اتفاق می افتد.

مجموعه ما با اطلاع از تمامی نکات و جزئیات لازم در زمینه کار با اینستاگرام، می تواند به شما در توسعه و رونق کسب و کارتان کمک کند. تیم حرفه ای ما قابلیت های لازم برای پشتیبانی و تولید محتوا اینستاگرام سعی در ارتقا وضعیت شغلی شما دارد. پس اگر به دنبال یک تیم مخصص در این زمینه می گردید، می توانید روی ما حساب کنید.

پشتیبانی و تولید محتوا اینستاگرام کاری است که برای صاحبان کسب و کار، در دنیای دیجیتال لازم و ضروری است. گسترش رسانه های مختلف باعث شده است بازاریابی نیز با گذشته تفاوت پیدا کند. شبکه های اجتماعی در دنیای امروز گسترش زیادی پیدا کرده اند و هر روز بر تعداد کاربران آن ها نیز افزوده می شود. به همین دلیل در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید باید به فکر استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام باشید. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه شوید.

اینستاگرام؛ برنامه ای جذاب

اینستاگرام یکی از آن دست شبکه های اجتماعی است که از جذابیت بالایی برخوردار است و شما می توانید به راحتی در آن فعالیت کنید و کسب و کارتان را رونق ببخشید. محبوبیت این برنامه زیاد است و تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است.

برای دیده شدن کسب و کارتان می توانید صفحه ای در این برنامه بسازید و سعی کنید کارتان را به افراد زیادی معرفی نمایید. برای آن که تعداد فالوور های شما زیاد شود و تعداد بازدید و لایک زیادی بخورید باید بتوانید محتوایی جذاب و مفید، برای کاربران تولید کنید و طبق برنامه و استراتژی مشخص، به پیش بروید.

تولید محتوا در اینستاگرام چگونه است؟

در اینستاگرام مانند بقیه برنامه ها، باید محتوا تولید کنید. محتوا و متن تولیدی شما باید متناسب با نیاز کاربران باشد و مطابق با سلیقه مخاطبان هدفتان تهیه شده باشد. البته تولید محتوایی که برای کاربران این شبکه اجتماعی جذاب باشد و نیاز آن ها را برطرف نماید، کار سختی است. اگر شما بتوانید از ظرفیت های شبکه های اجتماعی برای رونق و توسعه کسب و کارتان استفاده کنید، می توانید با هزینه کمتری نسبت به سایر روش ها و در زمان سریع تری، به اهداف خود نزدیک و نزدیک تر شوید.

کاربران اینستاگرام در صورتی که جذب پست های شما بشوند، آن ها را با بقیه به اشتراک می گذارند و خیلی سریع بر تعداد بازدیدکنندگان از صفحه شما زیاد می شود. این افراد می توانند تبدیل به مشتریان شما بشوند و فروش شما را افزایش دهند.

تولید محتوا در اینستاگرام یعنی تولید متن، عکس و ویدئو است که اگر به صورت جذاب و هدفمند تهیه شده باشند توانایی جذب مخاطبان زیادی را دارند.

تیم حرفه ای ما قابلیت و توانایی تولید محتوا در اینستاگرام را دارند و می توانند به نحوی اصولی و طبق استراتژی مشخص، برای پیج شما تولید محتوا داشته باشند.

به زمان بندی در ایجاد تولید محتوا اینستاگرام توجهی ندارید.

شاید فکر می کنید پست گذاشتن در اینستاگرام قاعده و زمان بندی خاصی ندارد و صاحب صفحه هر زمان که خواست می تواند تولید محتوا کند و پست بگذارد در صورتی که این چنین نیست. پست گذاشتن در اینستاگرام باید طبق یک برنامه زمانی مشخص انجام شود مثلا بهتر است روزهایی را در هفته در نظر بگیرید و در آن روزها پست بگذارید.

به ساعتی که پست می گذارید نیز دقت کنید. زمانی که کاربران بیشترین فعالیت را در این برنامه دارند، پست بگذارید. اگر هر روز هفته و پشت سرهم پست بگذارید، دنبال کنندگان به صورت مداوم با کسب و کار شما ارتباط می گیرند و علاقه خود را برای دنبال کردن پست های شما از دست خواهند داد. به همین دلیل باید به نحوی تولید محتوا کنید که ارتباطی قوی و محکم با دنبال کنندگان تان برقرار نمایید.

۳ مرحله تولید محتوا اینستاگرام

برای تولید محتوا در اینستاگرام باید طبق برنامه ریزی پیش بروید و مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. در ادامه به این مراحل می پردازیم.

مرحله اول: برنامه ریزی محتوای اینستاگرام

باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید تا بدانید آن ها از چه محتوایی استقبال می کنند و به دنبال چه چیزی هستند. دانستن این مطلب، قدم بزرگی در برنامه ریزی برای تولید محتوای اینستاگرام است. به عنوان مثال اگر صفحه شما نکات تغذیه ای را بیان می کند، صحیح نیست از خودتان عکس بگذارید.

اما در صورتی که صفحه شما درباره اطلاعات ورزشی است، پست کردن عکس از خودتان در باشگاه و در حال تمرین ورزشی، ایرادی ندارد. وقت خود را تنظیم کنید مثلا در یک روز از هفته به جمع آوری عکس های مورد نظرتان برای چند روز بپردازید. در یک روز دیگر هم به تنظیم و ویرایش آن ها و سایر فعالیت ها اختصاص بدهید. با این برنامه ریزی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و به همه کارهایتان برسید.

مرحله دوم: تهیه عکس های مناسب

اینستاگرام برنامه ای است که بیشتر کار آن بر پایه عکس است به همین دلیل شما می توانید عکس هایی از محصولات خود تهیه کنید. به کیفیت تصاویر و جذاب بودن آن ها توجه داشته باشید. می توانید از تم رنگی مخصوص برندتان در تصاویر استفاده کنید تا کاربران به محض دیدن تصاویر در هر جا، به یاد شما بیفتند. برای جذاب شدن تصاویر می توانید از فیلتر ها و امکانات اینستاگرام استفاده نمایید.

مرحله سوم: تولید محتوای متنی برای اینستاگرام

بهتر است سری به حساب های موفق در اینستاگرام بزنید. همه این پیج ها تلاش می کنند محتوایی جذاب، مفید، ارزشمند و کاربر پسند تولید کنند. به همین دلیل در کنار تصاویر خوب باید بتوانید محتوای متنی جذاب نیز تولید کنید. هر چقدر محتوای شما این ویژگی هایی که در ادامه اشاره می کنیم به میزان بیشتری داشته باشد، موفقیت شما افزایش خواهد یافت.

محتوای شما باید دارای این ویژگی ها باشد: جذابیت بالایی داشته باشد، ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند، به دنبال رفع نیاز مخاطب باشد، متناسب و مرتبط با بازار هدف کسب و کارتان باشد، به بازخوردهای مخاطبان توجه داشته باشد.

در تولید محتوای اینستاگرام به ۳ نکته مهم توجه داشته باشید.

  1. سعی کنید از ابزارهای ساده و کاربردی استفاده نمایید. از آن جایی که استفاده از اینستاگرام هزینه زیادی ندارد، بسیاری از کسب و کارها به دنبال معرفی محصولات و خدمات خود از طریق همین برنامه هستند. به هیمن دلیل برای افزایش کیفیت محتوا، باید به سراغ یک سری ابزارهای ساده بروید. به عنوان مثال میکروفون یقه ای یا سایر مدل ها، گوشی همراه با کیفیت یا دوربین با کیفیت، سه پایه برای نگه داشتن دوربین یا گوشی. نرم افزار های ویرایش تصاویر و ویدئو نیز برای کار شما لازم است.
  2. از همه قابلیت های اینستاگرام استفاده کنید. می توانید برای بهتر دیده شدن کسب و کارتان از لایو، استوری، آی جی تی وی و …  استفاده کنید و تعداد افراد بیشتری را با محصولات و خدمات تان آشنا کنید.
  3. با سایر افراد فعال در حوزه کاری تان همکاری کنید. قرار نیست با رقبایتان دشمنی داشته باشید بلکه با همکاری و تعامل با آن ها می توانید فضای بهتری برای کسب و کارتان ایجاد کنید. با این کار، دنبال کنندگان آن ها با کسب و کارتان آشنا خواهند شد. به عنوان مثال پیج هایی که در یک حوزه فعالیت می کنند می توانند با هم در یک لایو به گفتگو بپردازند و اطلاعات لازم را به کاربران انتقال دهند.

اگر به دنبال پشتیبانی و تولید محتوا در اینستاگرام هستید باید به سراغ یک تیم حرفه ای بروید تا با اطلاعات کامل و تجربه زیادی که دارند بتوانند به موفقیت شما کمک کنند. تیم حرفه ای ما با داشتن قابلیت های لازم در این زمینه، آماده ارائه خدمات لازم به شما عزیزان است.

بیشتر بخوانید

همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید!

تماس با ما

"*" indicates required fields

خدمات پشتیبانی

مشاوره رایگان تلفنی