طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی چیست؟

در چند سال اخیر تکنولوژی با سرعت زیادی پیشرفت کرده است. در این فضای به وجود آمده افرادی موفق هستند که بتوانند نهایت استفاده را ببرند و وارد دنیای دیجیتال شوند. کسب و کارهایی که تجارت خود را آنلاین و دیجیتال کرده اند می توانند طبق تغییرات روز به سمت جلو حرکت کنند و به اهداف بلند مدت خود سریع تر دست پیدا کنند. طراحی سایت صنعتی می تواند به تجارت شما کمک کنند و شما را در فروش محصولاتتان موفق کنند.

هدف از طراحی سایت صنعتی چیست؟

یکی از مهم ترین اهداف شما در طراحی سایت صنعتی این است که بتوانید اهداف کاری و استراتژی های خود را به مشتریان بالقوه خود برسانید. شما می توانید با کمک وبسایت خود، مشتریان جدید جذب کنید و مشتریان فعلی خود را نیز حفظ نمایید. با وبسایتی که دارید می توانید محصولات خود را به تعداد افراد زیادی معرفی نمایید. تمامی این موارد باعث می شود میزان فروش شما افزایش یابد و شما را به اهدافی که دارید نزدیک و نزدیک تر کند.

هدف از طراحی سایت صنعتی

کسب و کارهایی که نیاز به سایت صنعتی دارند، کدامند؟

کسب و کارهایی که در حوزه صنعت فعالیت دارند می توانند برای ارتباط بهتر و موثرتر با مشتریان خود، سایت مخصوص خود را طراحی کنند. کاربران می توانند با ورود به این وبسایت ها درباره نحوه فعالیت کسب و کارها، میزان اعتبار و ارزشمندی آن ها و تاریخچه و سوابق آن ها اطلاعات لازم را دریافت کنند. با شناخت بهتر درباره شرکت، می توانند انتخاب بهتری داشته باشند و گام های مطمئن تری را برای ارتباط با آن کسب و کار، بردارند.

همه کسب و کارهایی که به فکر پیشرفت در کسب و کار خود و افزایش میزان فروش خود هستند می توانند به فکر طراحی سایت صنعتی باشند و شاهد تاثیر آن در فعالیت های خود باشند. اگر بخواهیم به طور دقیق تر بگوییم شرکت هایی که تولید کننده محصولات هستند و خدمات و محصولات متنوعی در حوزه صنعت به مشتریان ارائه می دهند، شرکت هایی که در حوزه بازرگانی فعال هستند و همچنین موسسات و مجموعه هایی که در زمینه بازاریابی صنعتی خدمت رسانی می کنند، بهتر است هر چه سریع تر به سراغ طراحی سایت صنعتی بروند و تغییرات مثبتی را در روند کارشان مشاهده کنند.

فراموش نکنید که همه صنایعی که الان شناخته شده و معروف هستند، زمانی در آغاز راه بودند و با شروع تجارت اینترنتی خود توانستند به جایگاهی که الان دارند برسند پس شما هم می توانید موفق شوید.

با طراحی سایت صنعتی می توانید چه امکاناتی را به مشتری ارائه دهید؟

در صورتی که شما وبسایت مخصوص خود را در زمینه ای که فعالیت می کنید داشته باشید می توانید خدمات متنوع تر و بهتری به مشتریان تان ارائه دهید. در ادامه به برخی از این امکانات می پردازیم.

  • در وبسایت خود می توانید فایل کاتالوگ دیجیتال محصولاتی که دارید را در اختیار کاربران قرار دهید و تک تک محصولات را به آن ها معرفی نمایید.
  • می توانید در صورت پرسش کاربران، اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار دهید.
  • محصولات خود را راحت تر معرفی می کنید و محصولات جدید را نیز به فهرست خود اضافه می کنید.
  • می توانید محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید.
  • شرکت، هیئت مدیره و کارکنان را به مشتریان معرفی نمایید.
  • می توانید نمایندگان فروش و شعبی که در سراسر کشور دارید به افراد معرفی نمایید.
  • می توانید سرویس مخصوص برای پشتیبانی از مشتریان ایجاد کنید.
  • مشتریان خود را می توانید از این طریق شناسایی کنید و با دریافت شماره تماس و یا آدرس ایمیل آن ها، اطلاع رسانی های جدید را برایشان ارسال کنید.
  • می توانید گالری تصاویر محصولات خود را در وبسایت قرار دهید تا کاربران بتوانند اطلاعات بیشتری درباره کارهای شما به دست بیاورند.
  • با نظر سنجی می توانید اطلاعات خوبی از کاربران خود دریافت کنید و سعی کنید نقاط ضعف خود را برطرف نمایید.
  • کاربران از طریق وبسایت شما می توانند با راه های ارتباطی شما آشنا شوند و با شما تعاملات سازنده ای داشته باشند.
  • می توانید اپلیکیشن خود را بسازید و آن را در وبسایت قرار دهید تا کاربران به کمک آن بتوانند راحت تر فعالیت های مربوط به شما را انجام دهند.
  • با دسته بندی محصولات و فیلتر کردن جستجوها می توانید در انتخاب و تصمیم گیری های کاربران کمک بزرگی به آن ها کنید.

خدمات طراحی وب سایت ها صنعتی

طراحی سایت صنعتی چه مزیت هایی دارد؟

  • با طراحی و راه اندازی وبسایت صنعتی می توانید ظاهری حرفه ای و معتبر از خود به دیگران نشان دهید.
  • با داشتن وبسایت می توانید کارهای خود را راحت تر مدیریت کنید و مشتریان و کاربران را ارزیابی کنید.
  • با طراحی وبسایت صنعتی می توانید علاوه بر فعالیت در داخل کشور، با مشتریان خارج از کشور نیز ارتباط داشته باشید.
  • با طراحی سایت صنعتی در برند سازی تجارت خود قدم بسیار مهمی برداشته اید. این مسئله به شناخته شدن شما و افزایش درآمدتان بسیار کمک کننده است.

طراحی یک سایت صنعتی موفق چگونه است؟

اکنون که شما تصمیم گرفته اید یک سایت صنعتی برای کسب و کارتان طراحی کنید تا به این وسیله کسب و کارتان را توسعه بدهید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • ابتدا باید یک نام خوب و مناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید. از این به بعد کاربران شما را با این نام خواهند شناخت و برای پیدا کردن شما در فضای اینترنت از همین نام استفاده خواهند کرد. پس از ابتدا سعی کنید نامی زیبا، جذاب، خوانا و متناسب با کارتان انتخاب کنید و از کلمات نامناسب و ناشناخته که کاربر نتواند آن را در ذهن بسپارد بپرهیزید تا بعدا مجبور نشوید آن را تغییر دهید.
  • برای آن که بتوانید یک وبسایت خوب در این زمینه طراحی کنید سعی کنید از قالب مناسب با فضای کسب و کارتان استفاده کنید تا احساس خوبی در کاربر ایجاد نمایید.
  • در طراحی های ظاهری سایت باید به نکات روانشناسی نیز توجه داشته باشید. توجه به رنگ هایی که در سایت استفاده می کنید بسیار مهم است. می توانید از رنگ های اصلی در برند خود استفاده کنید. استفاده از فونت های مناسب نیز می تواند ظاهر زیبا و جذابی را برای سایت شما ایجاد نماید.
  • سرعت بارگذاری اطلاعات سایت و امنیت آن باید زیاد باشد. کاربران اگر با کندی سایت رو به رو شوند و متوجه شوند اطلاعاتشان امنیت ندارد، سعی می کنند هر چه سریع تر ارتباط با شما قطع کنند و این باعث می شود مشتریان وفادار خود را از دست بدهید.
  • از آن جایی ممکن است شما با سراسر در دنیا در ارتباط باشید بهتر است وبسایت شما چند زبانه باشد تا بتوانید کاربران و مشتریانی از کل دنیا داشته باشید و فعالیت خود را توسعه بدهید.
  • کاربران شما از تمامی اقشار مردم هستند و بیشتر فعالیت های روزمره خود را با تلفن های همراه شان انجام می دهند. به همین دلیل اگر وبسایت شما قابلیت نمایش در دستگاه های مختلف مانند تلفن همراه را نداشته باشد جمع زیادی از مشتریان خود را از دست می دهید. پس به رسپانسیو یا واکنش گرا بودن آن توجه داشته باشید.
  • یکی از نکات بسیار مهم برای داشتن یک وبسایت موفق، توجه به سئو سایت است. با رعایت تمامی اصول مربوط به سئو می توانید امتیاز بالایی به دست آورید و سپس تعداد بازدیدکنندگان زیادی را داشته باشید. در ادامه مسیر درآمدتان نیز افزایش می یابد. در این جا سئوی خارجی و سئوی داخلی هر دو از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نقش مهمی در دیده شدن صنعت شما دارند.

قیمت طراحی سایت صنعتی چقدر است؟

صنایع مختلف نیازمند امکانات مخصوص به خود هستند در نتیجه وبسایت هایی که برای صنایع مختلف طراحی می شوند دارای عناصر و امکانات متفاوتی هستند. اگر شما صاحب یک صنعت هستید ابتدا باید اهداف خود را از طراحی وبسایت مشخص کنید، سپس اطلاعات خود را درباره کاری که انجام می دهید و انتظاراتی که از فعالیت دیجیتال دارید باید در اختیار طراح وبسایت قرار دهید.

این کارشناسان با توجه به اطلاعاتی که شما در اختیارش قرار داده اید سفارش شما را انجام می دهند. در نتیجه نمی توان یک قیمت دقیق و ثابت را برای این کار مشخص کرد و هر سفارشی قیمت خاص خود را دارد.

داشتن یک تجارت پر رونق آرزوی همه صاحبان کسب و کار است. اما رسیدن به این هدف اصول و قوانین خاص خود را دارد. در جهان امروز شیوه قدیمی و سنتی در صنعت تا یک حدی پاسخگو است اما کسب موفقیت بیشتر در گرو همگام شدن با تکنولوژی است. در این مقاله اهمیت طراحی سایت صنعتی و تاثیر آن بر کسب و کارتان را ذکر کردیم. امیدواریم شما نیز به موفقیت های دلخواهتان دست پیدا کنید.

مشاوره رایگان تلفنی