طراحی سایت دکوراسیون

یکی از مهم ترین نیاز های شرکت های دکوراسیون داخلی و خارجی که امروزه باید به آن توجه کنند، طراحی سایت دکوراسیون است. برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید که یکی از آن ها توجه به پیشرفت های دنیای دیجیتال است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه طراحی این نوع سایت به دست بیاورید حتما ادامه این مقاله را دنبال کنید.

در طراحی سایت دکوراسیون به این نکات مهم توجه کنید.

در صورتی که در زمینه دکوراسیون داخلی منزل یا دکوراسیون اداری فعالیت دارید و می خواهید سایت مخصوص خود را طراحی کنید حتما به نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم توجه فرمایید.

  1. برای طراحی این نوع سایت مانند هر نوع سایت دیگری باید قسمت های مختلف وب سایت را مشخص کنید. شما باید بر اساس اهمیت موضوعات، جایگاه مشخصی برای آن ها درون سایت در نظر بگیرید.
  2. صفحه اصلی وب سایت باید نمایانگر کسب و کار شما باشد. به همین دلیل باید نام برند تجاری شما به خوبی قابل مشاهده باشد. می توانید از رنگ های جذاب و مرتبط با برندتان در این صفحه استفاده کنید. اضافه کردن تعدادی تصویر با کیفیت در این زمینه نیز حائز اهمیت است. به هر صورت شما باید کاری کنید که کاربر با دیدن این صفحه مشتاق شود قسمت های دیگر وبسایت را مشاهده کند.
  3. صفحه اصلی وب سایت شما باید دارای قسمت های مختلفی باشد که از مهم ترین آن ها می توان به این موارد اشاره کرد: آلبوم نمونه کار، رزومه و سوابق کار یا درباره ما، خدمات، مقالات، تماس با ما و …
  4. گرافیک یک وب سایت دکوراسیون باید کاملا حرفه ای و با کیفیت عالی باشد. در این صورت حس معتبر و حرفه ای بودن کارتان را به مخاطب القا خواهید کرد.
  5. از آن جایی که مخاطب باید تصاویر کار شما را ببیند پس لازم است تصاویر با کیفیتی از نمونه کارهایتان تهیه کنید و در وب سایت خود قرار دهید. در صورتی که این تصاویر به صورت سه بعدی و چرخشی با حالت نمایش ۳۶۰ درجه باشد تاثیر بسیار زیادی بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت. البته می توانید برای مشاهده تمامی زوایای کار، ویدئو نیز تهیه نمایید.
  6. شرح مختصری از خودتان و اعضای تیم شرکت تهیه کرده و آن را در وب سایت خود قرار دهید. چگونگی تاسیس شرکت و روند پیشرفت شما در کارتان، سوابق و رزومه فعالیت هایی که انجام داده اید نیز می تواند برای کاربران جالب توجه باشد.
  7. صفحه ای را نیز به شرح خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید اختصاص دهید. با این کار مشتریان دقیقا متوجه می شوند تا چه حد می توانند روی شما حساب باز کنند و انتخابی دقیق تر خواهند داشت.
  8. می توانید در یکی از صفحات وب سایت، ویدئوهای آموزشی و یا نکات مهم و کلی درباره دکوراسیون قرار دهید. این نکات همیشه برای کاربران این موضوعات جالب توجه است.
  9. حتما آدرس و شماره تلفن و سایر راه های ارتباطی خود از جمله ایمیل، حساب شبکه های اجتماعی و … را در پایین وب سایت تان قرار دهید تا دسترسی به آن برای همه کاربران آسان باشد.
  10. می توانید قسمتی از وب سایت را به دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات کاربران اختصاص دهید. در صورت نیاز به آن ها پاسخ دهید تا کاربران متوجه شوند که به تک تک آن ها اهمیت می دهید.

نکات مهم در طراحی وب سایت دکوراسیون داخلی

دلیل نیاز شما به طراحی سایت دکوراسیون چیست؟

در طول روز هر سوالی که برای مردم پیش می آید اولین کاری که می کنند این است که آن را در گوگل جستجو می کنند. این مسئله به سوالات حیطه دکوراسیون نیز اختصاص پیدا می کند یعنی هر فردی که می خواهد دکوراسیون منزل یا اداره خود را تغییر دهد ابتدا در اینترنت سرچ می کند و ایده ها و نظرات مختلف را جویا می شود.

در این زمان اگر شرکت شما وب سایت خود را داشته باشد شانس دیده شدن شما توسط کاربران افزایش می یابد یعنی در این زمان است که مشتریان با شرکت شما آشنا می شوند و با دیدن نمونه کارهای شما تصمیم می گیرند شما را انتخاب کنند یا خیر. به بیان دیگر طراحی سایت دکوراسیون باعث جذب بیشتر مشتری می شود و کسب و کار شما را توسعه می بخشد.

طراحی سایت دکوراسیون چه مزایایی دارد؟

با طراحی سایت مخصوص برای شرکت تان می توانید به مزایای زیادی دست پیدا کنید که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم.

  • با داشتن یک سایت دکوراسیون می توانید در کنار کاتالوگ های چاپی، کاتالوگ های آنلاین و حرفه ای نیز داشته باشید و رضایت همه نوع مخاطب خود را جلب کنید.
  • با داشتن چنین وب سایتی می توانید نمونه کارهای خود را به کاربران و مشتریان تان نمایش دهید تا با آسودگی خاطر دست به انتخاب بزنند.
  • با این کار می توانید تعامل و ارتباط بیشتری با مشتریان خود داشته باشید و احساس خوبی در آن ها ایجاد کنید در این صورت می توانید در ذهن آن ها تا مدت ها ماندگار شوید.
  • از طریق وب سایت می توانید لیست قیمت ها را در اختیار مشتریان قرار دهید و در تصمیم گیری به آن ها کمک کنید.
  • در صورتی که مواد مورد نیاز در دکوراسیون را تولید می کنید می توانید با طراحی چنین سایتی محصولات خود را به فروش برسانید. با فروش اینترنتی محصولات تان، کار خرید را برای مشتریان نیز راحت تر می کنید. آن ها می توانند غیر حضوری خرید کنند و محصول مورد نظرشان را درب منزل یا محل مورد نظر دریافت کنند.
  • با طراحی وب سایت دکوراسیون می توانید به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی پاسخگوی مشتریان تان باشید. با این کار تجربه کاربران از تعامل با شما بسیار عالی خواهد بود.
  • طراحی این نوع وب سایت امکان خدمت رسانی به همه مشتریان در سراسر کشور را در اختیار شما قرار می دهد و از بابت موقعیت جغرافیایی هیچ گونه محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.
  • با کمک وب سایت دکوراسیون می توانید کار خود را تبلیغ کنید تا افراد بیشتری با کسب و کارتان آشنا شوند در این صورت رونق و توسعه خوبی را در روند فعالیت هایتان مشاهده خواهید کرد.
  • می توانید از طریق وب سایت تان، فرم سفارش کار را در اختیار مشتری قرار دهید تا راحت تر بتوانید به خواسته های مشتریان پاسخ دهید.
  • برای جذب کاربران بیشتر، می توانید مشاوره های آنلاین نیز در حیطه دکوراسیون منزل یا اداره به آن ها ارائه دهید.
  • می توانید روند پیشرفت کاری خود را با کمک نمودار پیشرفت به نمایش بگذارید.
  • درباره اطلاع رسانی ها و برگزاری مراسمات مختلف و رویدادهای مهم می توانید به راحتی کاربران تان را در جریان بگذارید.
  • در صورتی که شعب مختلفی دارید و یا آن که دارای نمایندگی در مناطق مختلفی هستید می توانید آدرس آن ها را در وبسایت قرار دهید تا کاربران طبق نقشه به آن ها دسترسی داشته باشند.

وب سایت دکوراسیون را ریسپانسیو کنید.

احتمالا تا به حال با اصلاح ریسپانسیو برخورد داشته اید. از آن جایی که کاربران با وسایل مختلفی از فضای اینترنت استفاده می کنند شما باید وب سایتی طراحی کنید که محدودیتی برای آن ها نداشته باشد یعنی در هر دستگاهی خوانا و با کیفیت نمایش داده شود. به وب سایتی که چنین قابلیتی دارد، ریسپانسیو یا واکنش گرا یا موبایل فرندلی می گویند. در صورتی که سایت دکوراسیون خود را به این صورت طراحی کنید می توانید رضایت همه کاربران خود را جلب کنید و هیچ یک را از دست ندهید و این یعنی رونق در کسب و کار شما.

اهمیت سئو سایت در کار شما چیست؟

همانطور که گفتیم شما می خواهید به وسیله طراحی وب سایت، کار خود را رونق ببخشید و افراد بیشتری را با کسب و کارتان آشنا کنید. شما برای این کار نیاز دارید وبسایتی طراحی کنید که تعداد بازدید کنندگان زیادی داشته باشد. برای داشتن چنین وب سایتی باید به یک سری اصول و قوانین توجه داشته باشید تا توسط موتور های جستجو تایید شوید.

به این فعالیت ها، سئو سایت می گویند. با توجه کامل به سئو سایت، رتبه وبسایت خود را افزایش می دهید در نتیجه در صدر لیست نتایج جستجو قرار می گیرید. زمانی که جزء ۱۰ سایت برتر در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرید احتمال کلیک کاربر بر روی وب سایت شما افزایش می یابد. در این صورت است که می توانید تعداد کاربران بیشتری را تبدیل به مشتری کنید.

چگونه تعامل بهتری با مشتریان داشته باشید؟

برای آن که بتوانید تعامل و ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشید می توانید از ظرفیت های طراحی سایت دکوراسیون نهایت استفاده را ببرید. برای این کار طبق فرم هایی که در وب سایت خود قرار می دهید آدرس ایمیل و شماره پیامک آن ها را دریافت خواهید کرد و سایر اطلاع رسانی ها را از این طریق در اختیار آن ها قرار می دهید.

می توانید در صورت تمایل آن ها، کاتالوگ ها را از راه های مختلفی مانند شبکه های اجتماعی برای مشتریان خود ارسال کنید. درباره فروش ویژه، تخفیفات ویژه و … به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید. در صورتی که کاربران سوالاتی از شما دارند، در اسرع وقت به آن ها پاسخ دهید. با رعایت این نکات می توانید یک تجربه خوبی از خودتان در ذهن مشتری ایجاد کنید.

هزینه طراحی سایت دکوراسیون چقدر است؟

همانطور که می دانید امکانات و قسمت هایی که در هر سایتی وجود دارد با بقیه سایت ها متفاوت است. تمامی این موارد در قیمت گذاری طراحی آن ها تاثیرگذار است. شما ابتدا باید بدانید که از وب سایت خود چه انتظاراتی دارید تا مطابق با آن ها، برای شما یک سایت عالی طراحی شود.

اکنون که با اهمیت طراحی سایت دکوراسیون و نکات مربوط به آن آشنا شدید، هر چه سریع تر دست به کار شوید و فعالیت اینترنتی خود را با قدرت شروع کنید.

مشاوره رایگان تلفنی