طراحی سایت املاک

سایت املاک به چه معناست؟

در صورتی که شما صاحب یک مغازه یا بنگاه مشاوره املاک هستید و به درآمد بیشتر فکر می کنید و می خواهید خدمات بهتری به مشتریان تان ارائه دهید، باید به فکر طراحی سایت املاک باشید. با این کار می توانید به اهداف خود سریع تر دست پیدا کنید. شما با تجربه و تخصصی که در کار خود دارید و شناختی که نسبت به مشتریان تان به دست آورده اید می توانید یک وب سایت برای کسب و کارتان طراحی کنید و از مشتریان دعوت کنید مشاوره های لازم در این زمینه را از طریق وب سایت تان دریافت نمایند. در این صورت می توانید خیلی سریع در کارتان پیشرفت کنید.

طراحی سایت املاک چه اهمیتی دارد؟

پیدا کردن یک خانه مناسب برای خرید یا اجاره یکی از کارهای سخت و زمان بر است. برای آن که بتوانیم منزل مورد نظرمان را پیدا کنیم مجبوریم در طول روز به چندین بنگاه املاک سر بزنیم و این مسئله باعث می شود ساعاتی را از کار کردنمان کم کنیم و یا آن که مرخصی بگیریم. یعنی فرآیند پیدا کردن خانه زمان بر است و هزینه های خود را دارد.

با این حال شما تصور کنید که چطور ممکن است در منزل بتوانیم به چندین بنگاه مختلف سر بزنیم؟ با گشت و گذار در چند وب سایت املاک می توانید خیلی راحت و سریع از املاک مختلف پرس و جو کرده تا گزینه دلخواهتان را پیدا کنید. در مقابل صاحب بنگاه املاک نیز خیلی راحت می تواند به مشتریان خود خدمات ارائه دهد و در زمینه های لازم به آن ها مشورت بدهد. پس طراحی سایت املاک برای هر دو طرف یعنی مشتریان و صاحبان املاک، مفید و سودمند است.

خدمات طراحی سایت املاک

چگونه می توانید سایت املاک طراحی کنید؟

همانطور که تا الان متوجه شدید داشتن وب سایت املاک می تواند تا حد زیادی به مشاوران املاک کمک کند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و می خواهید توسعه و تغییر جدی در کسب و کارتان ایجاد کنید حتما باید به فکر طراحی سایت باشید. اما سوال اینجا است که برای آن باید چه کاری انجام دهید؟

۱- جمع آوری اطلاعات

شما باید ابتدا اطلاعات مفید و کاملی درباره کسب و کارتان داشته باشید. همچنین باید بدانید که مشتریان تان چه ویژگی هایی دارند و چه انتظاراتی از شما دارند. جمع آوری این اطلاعات بسیار مهم است زیرا در مراحل بعدی تاثیر بسیار زیادی دارد.

۲- تعیین اهداف

شما باید اهداف خود را درباره طراحی سایت مشخص کنید. طراح سایت باید بداند که شما چه انتظاراتی از وب سایت خود دارید و می خواهید متناسب با آن ها چه امکاناتی را به مشتریان خود ارائه دهید.

۳- انتخاب نام مناسب

با توجه به اطلاعاتی که دارید اکنون باید یک نام مناسب برای وب سایت خود در نظر بگیرید. این نام باید متناسب با کسب و کارتان باشد تا کاربران به محض مواجهه با آن متوجه نوع فعالیت شما بشوند. توجه داشته باشید که شما قرار است تا مدت ها با این نام شناخته شوید پس در انتخاب آن دقت نمایید. سپس باید آن را در شرکت های ثبت کننده نام دامنه، به ثبت برسانید.

۴- انتخاب قالب خوب و مناسب

بعد از آن که مراحل اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید اکنون باید با طراح سایت خود تماس بگیرید تا یک قالب مناسب برای وب سایت شما انتخاب کند. قالب وب سایت باید با نوع کسب و کارتان کاملا هماهنگ باشد. پس طراح وب سایتی انتخاب کنید که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را داشته باشد.

۵- توجه به عناصر گرافیکی

در این مرحله باید دقت کافی را در انتخاب و جای گذاری عناصر گرافیکی داشته باشید. هر کدام از عناصر موجود در وب سایت شامل متن، تصاویر، ویدئوها، پادکست ها و … باید در جای صحیح خود قرار بگیرند به طوری که صفحه را خیلی شلوغ نکنند و چشمان کاربر را خسته نکنند.

از فونت های مختلف استفاده کنید تا کاربر اهمیت مطالب و دسته بندی آن ها را متوجه شود. سعی کنید از رنگ های مناسب استفاده کنید تا جذابیت و شکیل بودن سایت را حفظ نمایید. همه این نکات باید به دقت رعایت شوند تا کاربر تجربه خوبی از کار کردن با سایت شما به دست آورد.

۶- تولید محتوا

تولید محتوای متنی، صوتی، تصویری و … از اهمیت زیادی برخوردار است. شما باید اطلاعاتی مفید، ارزشمند و معتبر را در اختیار کاربران خود قرار دهید تا حس اعتماد آن ها را برانگیزید و شما را فردی مطمئن و حرفه ای به شمار بیاورند.

 ۷- آدرس و نشانی

اطلاعات لازم درباره آدرس و راه های ارتباطی با خودتان را در وب سایت قرار دهید. کاربران باید بدانند به چه صورت می توانند با شما تماس بگیرند. معمولا این اطلاعات را در پایین صفحه در وب سایت قرار می دهند تا کاربر به راحتی بتواند آن ها را پیدا کند.

۸- سئو سایت

سعی کنید وب سایت خود را تبلیغ کنید تا افراد بیشتری با شما آشنا شوند. یکی از مهم ترین کارها در این زمینه، توجه به سئوی سایت است. شما با نکات و اصولی که در سئو کردن وب سایت لازم است می توانید به امتیاز بالایی دست پیدا کنید. در این صورت افرادی که در موتور جستجو کار و کسب مخصوص شما را سرچ می کنند احتمال زیادی دارد وب سایت شما را انتخاب کنند.

۹- توجه به رسپانسیو بودن سایت

حتما شنیده اید که وب سایت ها بهتر است به صورت رسپانسیو یا واکنش گرا طراحی شوند. در این صورت کاربران با هر وسیله ای که وارد وب سایت شما بشوند می توانند با کیفیت بالا و خوانا اطلاعات وب سایت را ببینند و در این مسئله با مشکلی رو به رو نشوند. در غیر اینصورت کاربر خیلی سریع از سایت شما خارج خواهد شد و وب سایت رقیب شما را انتخاب خواهد کرد.

بهترین شرکت طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی کردن سایت مشاوره املاک یک سری ویژگی ها دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  • در وب سایت املاک این امکان را به مشتریان خود می دهید تا بتوانند با مشاهده املاک مختلف، آن ها را با هم مقایسه کنند و از بین آن ها، بهترین گزینه را انتخاب نمایند.
  • شما می توانید خانه ها و املاک جدید را به لیست خود در وب سایت اضافه کنید و هر تغییر و تحولی که ایجاد شد در آرشیو خود ایجاد نمایید.
  • می توانید دسته بندی های خاصی را برای املاک انجام دهید به عنوان مثال خانه هایی که شرایط ویژه ای دارند، قیمت های مناسبی دارند و … با این دسته بندی می توانید مشتریان خود را در دسته های مشخص هدایت کنید و به آن ها در انتخابی دقیق تر کمک کنید.
  • می توانید طبق یک دسته بندی املاک را برای فروش، اجاره و رهن تقسیم بندی کنید و کار انتخاب را برای مشتریان راحت تر کنید.
  • می توانید به درگاه های بانکی متصل شوید تا مشتریان به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری مبالغ را پرداخت کنند.
  • طراحی سایت املاک می تواند در برند سازی کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد و کار شما را از سایر رقبایتان جلو بیندازد.
  • با راه اندازی سایت مخصوص کسب و کارتان می توانید به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به کاربران باشید.
  • می توانید حساب های شخصی برای هر یک از کاربران خود ایجاد نمایید تا خدماتی که ارائه می دهید دقیقا طبق خواسته های آن ها باشد.
  • برای شناسایی ملک می توانید آدرس دقیق و نقشه آن را در وب سایت خود قرار دهید تا مشتری به راحتی آن را پیدا کند.
  • با قرار دادن تصاویر از بخش های مختلف ملک در شناختن هر چه بهتر ملک به مشتریان می توانید کمک دهنده باشید.
  • با وب سایت می توانید بدون محدودیت جغرافیایی به تمامی مشتریان خدمات خود را ارائه دهید.
  • با کمک وب سایت می توانید املاک را به صورت دقیق در سیستم ثبت کنید.
  • می توانید خیلی راحت با کمک پنل مدیریتی وب سایت خود را مدیریت کنید.
  • با طراحی صفحات ویژه می توانید خبرهای مربوط به این حوزه را در اختیار کاربران قرار دهید.

هزینه طراحی سایت املاک چقدر است؟

فاکتورهای زیادی بر قیمت گذاری طراحی وب سایت موثر است. امکاناتی که شما برای وب سایت خود می خواهید یکی از علل مهم در این مسئله است. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها بهتر است با کارشناسان طراح سایت تماس بگیرید و از جریان جزئیات با خبر شوید و طبق آن برنامه ریزی های آینده خود را انجام دهید.

در این مقاله با اهمیت طراحی سایت املاک و ویژگی های آن آشنا شدید. امیدواریم شما نیز وارد کسب و کار اینترنتی شوید و روز به روز موفقیت های بیشتری کسب کنید. فراموش نکنید تصمیم امروز شما تاثیر مستقیمی بر آینده کاری تان دارد.

مشاوره رایگان تلفنی