طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج

خانه    بلاگ      طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج
طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج

اگر کمی دقت کرده باشید بیشتر افراد تمایل دارند به صورت اینترنتی خرید کنند زیرا این روش مزایای زیادی برای آن ها دارد. به همین دلیل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کرج مورد توجه قرار گرفته است تا کسب و کارها به روز شوند و تجارت خود را مطابق با پیشرفت های روز دنیا، گسترش دهند. اگر شما نیز به دنبال پیشرفت در کسب و کارتان هستید با رسام پلاس همراه شوید.

طراحی سایت فروشگاهی چه اهمیتی دارد؟

اگر جزء افرادی باشید که تمایلی به تجربه راه های جدید را ندارند حتما با خود فکر می کنید درآمد خود را با همان روش های سنتی و قدیمی به دست می آورید و نیازی به طراحی سایت و … ندارید در صورتی که سخت در اشتباهید. شما می توانید با همان روش های قدیمی نیز کسب درآمد کنید اما با کمک روش های جدید مانند سایت فروشگاهی می توانید درآمد خود را چندین برابر حال حاضر خود کنید. حتما می پرسید چطور؟

زمانی که شما فروشگاه اینترنتی داشته باشید می توانید از سراسر کشور سفارش دریافت کنید در صورتی که با روش های قدیمی فقط به افراد محله خود می توانید کالا و محصولتان را بفروشید. این مسئله بزرگترین مزیت طراحی سایت فروشگاهی در کرج است. از همین رو خیلی مهم است که شما کسب و کارتان را همیشه به روز نگه دارید و طبق تکنولوژی حرکت کنید. رسام پلاس نیز در تمامی مراحل پیشرفت شما، در کنارتان خواهد بود.

۸ مزیت مهم طراحی فروشگاه اینترنتی چیست؟

طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج

با طراحی سایت فروشگاهی می توانید امکانات زیادی را به دست آورید. با ما همراه شوید تا ۸ مزیت مهم طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج را نام ببریم.

۱- معرفی فروشگاه

شما در سایت فروشگاهی خود می توانید به خوبی کسب و کارتان را معرفی کنید تا کاربران و مشتریان ارتباط بهتری بتوانند با شما برقرار کنند. این مسئله در ایجاد حس اعتماد مشتریان به خرید کردن از شما تاثیر بسزایی دارد.

۲- معرفی و دسته بندی محصولات

شما می توانید در سایت فروشگاهی خود محصولات را دسته بندی کرده و آن ها را معرفی کنید تا مشتریان با اطلاع از ویژگی های هر محصول، بتوانند راحت تر خرید کنند. در این صورت حس رضایتمندی آن ها از خرید کردن از سایت شما بیشتر از قبل خواهد بود.

۳- ارائه تصاویر با کیفیت از محصول

می توانید از محصولات مختلف عکس و فیلم های با کیفیتی تهیه کنید و آن ها را وبسایت خود قرار دهید تا کاربر از تمامی زوایا محصول را بررسی کند. در این صورت در انجام خریدی مطمئن و با کیفیت به آن ها کمک خواهید کرد و اعتماد و رضایت آن ها را نیز جلب می کنید.

۴- پرداخت آنلاین

در سایت های فروشگاهی مشتری خیلی راحت می تواند با انتخاب درگاه مورد نظر خود، به صورت آنلاین هزینه را پرداخت کند و محصول مورد نظرش را خریداری نماید. با این روش مشتری در منزل خود می تواند محصولش را بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه خریداری کند و آن را درب منزل دریافت نماید.

۵- کاهش ترافیک و آلودگی هوا

زمانی که افراد مایحتاج خود را به صورت اینترنتی به دست آورند، از حجم ترافیک کاسته شده در نتیجه آلودگی هوا نیز کاهش می یابد. از همین رو مشتری نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف را ندارد. این مسئله هم به سود مشتری است هم فروشنده و هم جامعه.

طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج

۶- تعامل بهتر با مشتری

در فروشگاه های اینترنتی می توانید تعامل بهتر و بیشتری با مشتریان خود داشته باشید. نظرات، پیشنهادات و انتقادات آن ها را دریافت نمایید، آن ها را از محصولات جدید و تخفیفات با خبر کنید و … مشتریان نیز می توانند حس بهتری را از این رابطه دو سویه به دست آورند.

۷- شناسایی علاقه و نیاز مشتری

با کمک سایت فروشگاهی می توانید به نیاز و سلیقه مشتریان خود پی ببرید و در راستای همان، کسب و کارتان را به پیش ببرید. همین مسئله باعث پیشرفت کاری شما خواهد شد و رضایت بیشتر مشتریان را به همراه خواهد داشت.

۸- ارائه سایر راه های ارتباطی با شما

شما می توانید سایر راه های ارتباطی خود از قبیل آدرس محل کار، آدرس ایمیل، شماره تماس، لینک شبکه های اجتماعی و … را در وبسایت خود قرار دهید تا کاربرانی که تمایل دارند، بتوانند از روش های دیگر با شما ارتباط داشته باشند.

مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از مزیت های داشتن یک سایت فروشگاهی است و شما با طراحی فروشگاه اینترنتی در رسام پلاس می توانید به مزایای بیشتری دست پیدا کنید. تیم متخصص ما در تمامی مراحل در کنار شما خواهند بود و با ارائه راهنمایی ها و مشورت های لازم، به پیشرفت کسب و کارتان کمک می کنند.

سایت فروشگاهی که در کرج طراحی می شود چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج

رسام پلاس با گروه متخصص و با تجربه ای که دارد به دنبال راه هایی برای پیشرفت و موفقیت بیشتر شما خواهد بود. به همین دلیل است که سایت های فروشگاهی که طراحی می کند از ویژگی های متعددی برخوردار است که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

• ظاهری جذاب و گیرا

کاربر به محض ورود به سایت با ظاهر آن مواجه می شود به همین دلیل باید به اندازه کافی جذاب باشد تا او را ترغیب به ماندن در سایت کند. به همین دلیل سایت های اینترنتی که ما طراحی می کنیم از جذابیت بصری فوق العاده ای برخوردار هستند.

• طراحی کاربردی و آسان

سایت فروشگاهی باید به گونه ای طراحی شود که هر قشری از جامعه بتواند به راحتی با آن تعامل داشته و نیاز خود را برطرف نماید. سایت هایی که رسام پلاس طراحی می کند بسیار کاربردی هستند و تعامل با آن ها آسان است به طوری که کاربر می تواند به تمامی قسمت های آن به خوبی دسترسی داشته باشد.

• سرعت بالا

از جمله موارد مهمی که باعث ماندن کاربر در سایت می شود، بالا بودن سرعت بارگذاری اطلاعات صفحه است. در صورتی که کاربر با وبسایتی مواجه شود که دیر بالا می آید و برای دیدن مطالب نیاز دارد صبر کند، ترجیح خواهد داد وبسایت شما را ترک کرده و انتخاب بهتری داشته باشد. به همین دلیل این نکته مهم در طراحی سایت های ما مورد توجه قرار گرفته است.

• طراحی رسپانسیو یا موبایل فرندلی

از آن جایی که بیشتر کاربران با استفاده از موبایل و تلفن همراه خود وارد وبسایت های مختلف می شوند، خیلی مهم است که سایت شما رسپانسیو، موبایل فرندلی یا واکنش گرا باشد تا در هر صفحه نمایشی بتوان اطلاعات صفحه را با کیفیت بالا مشاهده کرد.

مواردی که ذکر کردیم فقط چند مورد از مهم ترین ویژگی های وبسایت های فروشگاهی که رسام پلاس طراحی می کند، است. برای آن که اطلاعات دقیق تری در این باره به دست آورید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در کرج چقدر است؟

همانطور که می دانید برای طراحی سایت فروشگاهی باید مراحل متعددی طی شود. هر وبسایتی نیز امکانات خاص خود را باید داشته باشد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی در کرج محاسبه می شود. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بهتری درباره قیمت ها به دست آورید بهتر است با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. اینگونه می توانید انتخابی دقیق تر و مطمئن تر داشته باشید.

پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم

سوالات شما از طریق کارشناسان ما پاسخ داده خواهد شد.

مشاوره رایگان تلفنی